Even voorstellen.. - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Gwyneth Groot - WaarBenJij.nu Even voorstellen.. - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Gwyneth Groot - WaarBenJij.nu

Even voorstellen..

Door: Gwyneth de Groot

Blijf op de hoogte en volg Gwyneth

15 Mei 2019 | Nederland, Steenbergen

Hallo lezer,

Ik ben Gwyneth de Groot, ik ben 18 jaar oud en zit op het Kellebeek College in Roosendaal. Hier volg ik de opleiding onderwijsassistent.
Eind Augustus ga ik voor een stage vanuit mijn opleiding voor 3 maanden naar Kenia. Hier heb ik natuurlijk enorm veel zin in!
Ik ga in de maanden dat ik daar ben, September tot en met November, een blog bijhouden voor jullie over wat ik allemaal meemaak en beleef in Kenia. Zo kan ik later zelf ook nog eens terug lezen wat ik allemaal ervaren heb op deze onvergetelijke reis.

Ik ben al aan het aftellen om naar een super mooie reis!

Groetjes Gwyneth!

  • 17 Augustus 2019 - 07:04

    TheoMatske:

    Sukses Gwyneth!!

  • 20 Augustus 2019 - 12:27

    Corry Van Loon:

    Veel succes in kenia

  • 13 Oktober 2019 - 20:12

    Nikita:

    Succes en veel plezier in het mooie Kenia! Maar vooral: Genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwyneth

Jambo! Ik zal me even voorstellen! Mijn naam is Gwyneth de Groot, ik ben 18 jaar oud en doe de opleiding onderwijsassistent niveau 4 op het Kellebeek college in Roosendaal. Ik woon samen met mijn ouders in een stadje in Noord-Brabant genaamd Steenbergen. Mijn 4 jaar oudere zus woont sinds begin dit jaar samen met haar vriend. Een buitenlandse stage heeft mij altijd al erg geïnteresseerd, en vooral in een land als Kenia! Op deze blog ga ik reisverslagen plaatsen over wat ik allemaal meemaak in de 3 maanden dat ik in Kenia ben. Dus ben jij benieuwd naar deze reisverslagen? Volg me dan! Groetjes Gwyneth

Actief sinds 15 Mei 2019
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 3891

Voorgaande reizen:

01 September 2019 - 01 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: